بررسی چمن مصنوعی

نقد و بررسی انواع چمن مصنوعی

بررسی چمن مصنوعی

نقد و بررسی انواع چمن مصنوعی

  • ۰
  • ۰

چمن مصنوعی چگونه نصب می شود؟

  در طراحی منظر مدرن، سبزی مصنوعی به طور گسترده ای به عنوان جایگزینی دیدنی و بسیار آسان برای چمن های طبیعی استفاده می شود. این یک چمن مصنوعی است که قوانین نصب و راه اندازی آن بسیار ساده است و مدت زمان حفظ ساختار اصلی و جذابیت خارجی حداقل 7 سال است.

نحوه نصب چمن مصنوعی برای چمن

 چنین چمنی از مواد مصنوعی ساخته شده است و بسیار شبیه چمن های معمولی است. الیاف دست ساز به پارچه چسبانده یا دوخته می شوند. این متریال از نظر ساختار و فناوری تولید مشابه فرش است. این الیاف به طور طبیعی از سبزی های طبیعی تقلید می کنند. به عنوان مثال، در کاتالوگ فروشگاه اینترنتی پول مال، می توانید چنین پوشش هایی را با تیغه های چمن با ضخامت، ارتفاع، تراکم و اشباع رنگ مختلف انتخاب و سفارش دهید. رنگ می تواند نه تنها سبز، بلکه سفید، قهوه ای و آبی نیز باشد. برخی از چمن ها را باید با یک بستر مخصوص به شکل گرانول یا ماسه قبل از تخمگذار پر کرد. گزینه هایی وجود دارد که اجازه عبور آب را می دهد که در خیابان گذاشته شده اند. چمن هایی که در داخل خانه استفاده می شوند رطوبت را از خود عبور نمی دهند.

تعیین مقدار چمن مورد نیاز

 هیچ چیز پیچیده ای در مورد نحوه چیدن چمن مصنوعی نواری وجود ندارد. این فرآیند شبیه به فرش کردن است. با این حال، پایه باید بسیار متراکم تر، قابل اعتمادتر و یکنواخت باشد. اندازه چمن را می توان با توجه به مساحت قلمرو یا محل طراحی شده انتخاب کرد. اگر محاسبات را به درستی انجام دهید، می توانید میزان ضایعات را به حداقل برسانید. به همان اندازه مهم است که از این طریق می توان از تعداد بیش از حد اتصالات جلوگیری کرد که وجود آنها ظاهر چمن را خراب می کند. علاوه بر این، طراحی اتصالات و پیرایش بوم های فردی در هنگام نصب نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد. دقیق ترین اندازه گیری ها و محاسبات مواد توسط متخصصین انجام می شود. آنها تمام دانش نظری و عملی لازم را در مورد نحوه چیدن چمن مصنوعی دارند، تجربه کافی در کار با چنین موادی دارند، بنابراین سفارش شما را به بهترین شکل ممکن و سریع انجام می دهند.

آماده سازی برای گذاشتن چمن مصنوعی

 ابتدا تمام فضای سبز در محل نصب آتی حذف می شود که می تواند به صورت مکانیکی یا شیمیایی با استفاده از انواع علف کش ها انجام شود. شما می توانید یک منطقه کور را به شکل یک خاکریز از شن یا خاک به طور مساوی توزیع شده و محکم بسته بندی کنید. اگر انتظار می رود محل سیل شود، زهکشی از چندین لایه سنگ خرد شده با اندازه های مختلف، غربالگری و ماسه ساخته می شود. پس از کوبیدن و مرطوب شدن، محل های افتادگی را باید دوباره با غربال پاشید. بتن همچنین به عنوان پایه برای چمنزار مناسب است. اما برای تخلیه آب اضافی باید به صورت زاویه ای شکل داده شود.

روش کاشت چمن مصنوعی

 رول خریداری شده رول می شود تا تمام تیغه های چمن یک جهت داشته باشند تا کل منطقه تا حد امکان طبیعی به نظر برسد. این ماده باید چندین ساعت در جای خود بماند تا صاف شود، چین و چروک و چین و چروک از بین برود. نیازی به قطع تمام موارد غیر ضروری، بدون انجام یک اتصال دقیق عناصر کفپوش نیست. از این گذشته ، بوم می تواند در ابتدا ناهموار باشد ، همپوشانی داشته باشد ، شکاف ایجاد کند. اگر نیاز به برش دارید، فقط در نواحی بین دسته های فردی چمن. فاصله بین صفحات چمن نباید بیشتر از 2 میلی متر باشد.

چسباندن مفاصل ورق های منفرد چمن

 پس از چیدن ورق ها، تسطیح آنها، برداشتن تاول ها، چیدن مفاصل، بوم باید تا حد امکان دقیق گذاشته شود، اضافی را بریده و مفاصل را بچسبانید. برای انجام این کار، لبه های چمن مصنوعی را برگردانده، نوع خاصی از نوار را زیر آنها می غلتانند، به طوری که نیمی از آن در زیر لبه یک ورق، و نیم دیگر زیر لبه بوم مجاور ژل می شود. با استفاده از ماله بریده، چسب را به آرامی و به طور یکنواخت روی نوار پخش کنید. پس از آن، نوارها به طور منظم به هم متصل می شوند و یک بوم واحد را تشکیل می دهند. در عین حال، مهم است که تیغه های چمن را با چسب لکه دار نکنید و از بیرون زدن آن در درزها جلوگیری کنید. در امتداد کانتور، چمن با چسب، میخ های مخصوص ثابت می شود و همچنین با تخته ها فشرده می شود.

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • علی اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی