بررسی چمن مصنوعی

نقد و بررسی انواع چمن مصنوعی

بررسی چمن مصنوعی

نقد و بررسی انواع چمن مصنوعی

  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب چمن مصنوعی.

اگر زیبایی شناسی آشکار را در نظر نگیرید، مزایای زیادی از چمن مصنوعی در کراسنودار وجود دارد. گارانتی های چشمگیر، طرز کار و مزایای زیست محیطی به طور کامل درک چمن مصنوعی را تغییر داده است. این باور را تقویت کرد که جایگزینی ارزشمند و مقرون به صرفه برای چمن طبیعی است.

اما اگر با شما کاستی های چمن مصنوعی را در واقعیت های قلمرو کراسنودار در نظر نگیریم، این قضاوت کاملاً صادقانه نخواهد بود. در حالی که ما عاشق چمن مصنوعی خود هستیم، هنوز چند نکته وجود دارد که به شما توصیه می کنیم قبل از خرید به دقت در نظر بگیرید. پس بدون بحث بیشتر به مزایا و معایب آن می پردازیم...

مزایا و معایب چمن مصنوعی

کاهش قبوض آب

همه ما سعی می کنیم تا جایی که می توانیم پول پس انداز کنیم. در کشور ما، بسته به منطقه، قبوض آب متفاوت است، اما هر یک از ما اگر مبلغ فیش پرداخت ماهانه کمتر از حد معمول بود، امتناع نمی‌کنیم.

 

یکی از راه های کاهش این هزینه ها، قطع استفاده از شیلنگ برای آبیاری یا حذف آبپاش است. اگر روی یک چمن طبیعی به مساحت 100 متر مربع به میزان 25 میلی متر در متر مربع (تا عمق یک سانتی متر خاک) آبیاری کنید، 2.5 متر مکعب آب خواهد بود. با انجام این کار حداقل به صورت هفتگی، در ماه های خشک تابستان، قبض آب بسیار قابل توجه خواهد بود! و اگر آب پاش را در نظر بگیریم که تقریباً به طور مداوم کار می کند ، از نظر پولی مقدار آن به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

 

یکی از مزایای اصلی چمن مصنوعی این است که فقط دو بار در سال به تمیز کردن عمیق نیاز دارد - به سادگی با هزینه آبیاری یک چمن واقعی مقایسه نمی شود!

صرفه جویی در مصرف آب با چمن مصنوعی

این موضوع به ویژه برای مناطقی که در معرض ممنوعیت آبیاری زمین های خصوصی در دوره های خشکسالی قرار دارند، مرتبط است. کمبود رطوبت می‌تواند باعث خشک شدن تدریجی چمن‌های طبیعی شود که بعداً منجر به طاسی و لکه‌های قهوه‌ای می‌شود. اگر نمی خواهید با چمن های ناخوشایند مقابله کنید، چمن مصنوعی متریال مناسبی برای شما و باغتان است.

هزینه های عملیاتی کم

کاشت، چمن زنی، وجین، کود دهی... فهرست کارهای چمن طبیعی گاهی اوقات این تصور را ایجاد می کند که همه این فرآیندها در تکرار بی پایان قرار می گیرند. شما به تازگی ماشین چمن زنی را برداشته اید، زمانی که دوباره استفاده از آن ضروری می شود. چمن مصنوعی به دلیل نگهداری کم و ظاهر بکر خود در تمام طول سال مشهور است.

 

راهنمای نحوه نگهداری چمن مصنوعی ما نحوه نگهداری آسان چمن مصنوعی را در سه مرحله آسان توضیح می دهد. از شر آلودگی ها خلاص شوید، کثیفی های سخت تر را بشویید و دو بار در سال از یک پاک کننده مخصوص چمن مصنوعی استفاده کنید.

بدون آفت کش های مضر

خزه یکی از بزرگترین کابوس های چمن طبیعی است. تحت کنترل نگه داشتن رشد آن به منظور بازگرداندن چمن سبز سالم می تواند یک چالش باشد. آفت‌کش‌ها و علف‌کش‌های مضر موجود در درمان‌های تخصصی خزه چمن می‌توانند برای حیوانات خانگی و افراد خطری برای سلامتی داشته باشند.

 

در حالی که ممکن است خزه روی چمن مصنوعی نیز رشد کند، پاک‌کننده‌های مدرن چمن مصنوعی دارای pH خنثی و 100% زیست تخریب‌پذیر هستند و یک درمان سازگار با محیط زیست برای مشکلات سخت کپک یا خزه ارائه می‌دهند. با چمن مصنوعی از خود محافظت کنید!

صرفه جویی در هزینه تجهیزات باغبانی

نگهداری از یک چمن طبیعی می‌تواند پرهزینه باشد، به‌ویژه زمانی که هزینه‌های یک جریان، ماشین چمن‌زنی، چنگک، هواکش دستی، کاشت دستی، بیل چمن‌زنی، موبر، چمن‌گیر، شلنگ و آبپاش را در نظر بگیرید. ناگفته نماند هزینه های مستمر تعویض تیغه ها، تیغه ها، مصرف برق، بذرکاری مجدد، مصرف کود و مصرف آب.

 

چمن مصنوعی در ابتدا می تواند هزینه مالی قابل توجهی داشته باشد، اما زمانی که هزینه طولانی مدت نگهداری چمن طبیعی را در نظر بگیرید ارزش آن را دارد.

چمن مصنوعی دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است

چمن مصنوعی با محافظت فوق العاده در برابر اشعه ماوراء بنفش تولید می شود. در زیر نور مستقیم خورشید محو نمی شود و در تمام طول سال سبز می ماند. برخلاف چمن طبیعی که در نور بیش از حد خورشید قهوه ای می شود.

زمان بیشتری برای استراحت با چمن مصنوعی

زمان کمتر برای باغبانی و زمان بیشتر برای استراحت - چمن مصنوعی راه حلی عالی برای افرادی که از باغبانی دور هستند ارائه می دهد! چه کسی می خواهد در یک روز تعطیل به علف های هرز، بوته ها و چمن های بیش از حد رشد کرده فکر کند؟

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • علی اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی